My way to the dream!

08.09.2010 16:09

No, tak okolnosti mě web založit nedonutily, jako většinu z vás:-) ale tak je příjemný mít jinej prostor, než ňákej fejsbůk, kde se můžeš nějak projevit, kdo seš, co tě baví, co máš rád:-) Já to řikám vod tý doby, co mě ten fejsbůk vytvořili, že prej "to nutně musíš mít, jinak nemůžem bejt vdaný" no, hej já jak to viděla, že sem tam pod svym vlastnim ménem, málem mě ranilo..a pak se tam začali přidávat další a další lidi a šup. Dneska? Nevim, asi bych nejspíš nebyla, tam kde seem...takže Dík fejsbůku. Ale už dost o něm, je to můj web. Kde se já budu dělit vo svý nudný kecy, a vy všichni si je budete číst! ha!

A nejenom kecy, hlavně fotky:-) Kvůli těm to je všechno tady, kvůli těm sem tady já, kvůli těm mám na kontě asi tak deset nevypitejch křídel (tož honorář), kvůli těm žiju a kvůli těm nejspíš i umřu:-) Jednou na mě náká ta motorka prostě spadne a šmitééc! Tak a zásadní otázka, co fotim a proč fotim? FMX, páč mi to baví. Dobře, motokros, páč mi to baví a i lidi, když mě k tomu přemluví (to přemlouvání trvá fakt dlouho). Heh, Nevim, zda bude někoho nutně zajímat, jak sem k tomuhle všemu přišla, ale mě to za pár let, jestli teda ještě budu, zajímat rozhodně bude, a moje děti a praděti taky:-)

Táákže, jednoho krásnýho dne, tušim tak únor 09 ještě sem nevlastnila ani vlastní kompakt, fotila sem mobilem:-) Spolužáky a veverky, když zorvínka proběhly kolem:-) Právě v tom osudnym únoru, sem šla na koncert, a tam sem už vlastnila malilinkej kompakt:-) Hej, fotky se fakt povedly:-) párktát sem s tim novym "milencem" vyšla ven, pár fotek dala na posvátnej fejsbůk a jednu mi komentovala slečna ze třídy, moje fotopartnerka, takto: "Pěkný, někdy vyrazíme spolu, velký fotografky" Dneska se tomu smějeme:-) To bylo hej támhle se jede BMX a tam půjdem, nemám čas, nepůjdem a bla bla bla a nic:-) A pak si jednoho dne štráduju z práce dom a v metru plakát ňákej HF FMX Jam...:-) Tam deme:-) A šly sme:-) kámoš, co tam byl tenkrát s náma: "Todle je backflip a todle je seat grab a todle je támdleto a my, teda hlavně já jen: Ty v**e! Česky na mě mluv! totální amatér:-) fotek bylo víc nás tří, než nějákejch typů na motorkách:-) Heh, pak se mi stala docela vtipná příhodička, kdy sem jedno odpoledne, co bylo zrovna pilníkovské odpoledne, jela málem do Čelákovic, ale tak co, stává se:-) A aspoň neni nuda:-) A pak nadešel Joyride:-) bod zlomu...už sme fotily ty typy co békali, a měly sme z toho dobrej pocit:-) A za tejden Bezinka:-) Tam sme "slavily" s Katkou nejen její narozeniny, ale i první profesionální NEUZNANEJ úspěch, kdy nám Péťa Pilátů ukradl fotky, hej, já tenkrát málem rozmlátila zastávku ze vzteku:-) no a pak se děly věci...:-) Jakýmsi skoro zázrakem sme za dva měsíce, já už s velkou zrcadlovkou, stejně jako Katka, která jí má snad odjakživa:-), stály v útorbách o2 arény, s akreditacema připnutejma na pásku, a fotily jako velký oficiální fotgrafky:-) Nikdo nám to nevěřil, ale povedlo se:-) A Pilník, o5 nezklamal a o5 si vypůjčil fotky, tentokrát už podepsaný:-) no, jo, chlapče, ty se nedoplatíš:-) hehe:-) Tak, co byla asi celá moje profesionálně profesní hostorie a taky nejspíš nejdelší článek tady:-) So, enjoy my work!