Optimista

14.02.2010 20:10

 Jo, sem oprimista. A pořádnej..teda spíš pořádná. Ale něco mě dokáže naštvat. Nebo..spíš..podivim se nad tim. Nepochopim to. Třeba u mě v práci. Každý malý dítě ví, že když někam příjde, tak řekne brej den. Lidi to berou jako samozřejmost. Někdy. Najdou se i takový dokonalý primitivové, který ani na hlásný: DOBRÝ DEN! nijak nezareagujou a vesele si povídaji dál. Kdyby to šlo, facku bych jim vlepila. A z každý strany jednu! Pro zapamatování. Dneska tam byl zářnej případ debila s velkým D. Nepozdravil...to sem nějak přešla..dá se říct, že za ten rok, sem si na tyhle případy zvykla...když odcházel zřetelně a jak v první třídě řeknu NASCHLEDANOU! Ale ne, že on by odpověděl. On řekl hmmm...Hmmm..pecka...takovýhle lidi v životě nic nedosáhnou, sou ubohý..a je vlastně úplná škoda se jima zabejvat. Možná. Mám pocit, že většina týhle konzumní společnosti, do kretý samoržejmně patřim i já. Jo, patřim. Nepřipadám si jako někdo úplně jinej, žijící na stromě a živící se výhonkama, fakt ne:-). Tahle většina po ničem jiným než po těhle ubohejch zprávách netouží. Mám příklad. Včera se jel první závod série NOTJ. A vyhrál ho Mouka. Naivně sem se domnívala, že by se o tom nějáký český novinář alespoň větou "Podmol vyhrál" zmínil. Ne. Ted je totiž Olympiáda a tak se na českých serverech píše, že Bauer nemůže trénovat bez červený čepice. To je - alepsoň podle mě VELICE důležitá informace. Rozhodně důležitější, než ta, že ve skoro vyprodaný hale v Berlíně hrála včera česká hymna, protože Mouka to dal. A dá to třeba zase někdy znova. Ale to my se taky nedozvíme, protože ten samej den si třeba Baroš najde milenku. Bohužel už je to tak. Nás to prostě víc zajímá. A ne že ne, protože kdyby ne, tak to prostě nenapíšou!